Průjem a dieta: Co jíst a čemu se raději vyhnout?

Průjem a dieta: Co jíst a čemu se raději vyhnout? 1

Průjem je velice nepříjemný zdravotní problém, kvůli kterému zůstává většina lidí několik dní doma. Jelikož z těla odchází velké množství tekutin a nemusí docházet ke správnému vstřebávání živin, můžete se cítit velmi slabě. Proto se podíváme, jaká jídla by vám mohla udělat lépe a která vám naopak s největší pravděpodobností jenom přitíží.

Číst dálePrůjem a dieta: Co jíst a čemu se raději vyhnout?

Geloren pro lidi recenze: Vyplatí se vám tyto želatinové tablety?

Geloren pro lidi recenze: Vyplatí se vám tyto želatinové tablety? 2

Klouby jsou částí těla, kterou bychom si měli všichni dobře hýčkat. Postupem času totiž dochází k jejich přirozenému opotřebení, které způsobuje ztuhlost, bolest a další nepříjemnosti, které pak snižují kvalitu našeho každodenního života. Dnes se podíváme na to, co můžete očekávat od užívání kloubní výživy Geloren pro lidi.

Číst dáleGeloren pro lidi recenze: Vyplatí se vám tyto želatinové tablety?

7 živočišných + 9 rostlinných potravin bohatých na bílkoviny

potraviny bohaté na bílkoviny

V poslední době se vede debata o tom, v čem jsou bílkoviny. Ve srovnání s našimi babičkami totiž víme, že pro jejich doplnění nemusíme jíst jen vejce a kuřecí maso. Co vše je ale zdrojem rostlinných proteinů? A jsou mezi těmi ze zvířat a rostlin nějaké rozdíly?

Číst dále7 živočišných + 9 rostlinných potravin bohatých na bílkoviny

Jaký je doporučený denní příjem sacharidů? Proč je (ne)jíst?

sacharidy

Sacharidy jsou pro spoustu lidí zlo. Vždyť se po nich tloustne! A tak je (spolu s tuky) vyřazují ze svého jídelníčku. Co když vám ale řekneme, že není sacharid jako sacharid? 

Číst dáleJaký je doporučený denní příjem sacharidů? Proč je (ne)jíst?

Luštěniny: Zdroj vlákniny a dalších důležitých látek

Luštěniny: Zdroj vlákniny a dalších důležitých látek 3

Možná na ně máte vzpomínky ze školní jídelny. Na menu se totiž pravidelně vyskytovala hrachová polévka, mexická směs s fazolemi, nebo čočka na kyselo. Dost možná ale máte konzumaci luštěnin spojenou s bolestmi břicha a trapnými momenty. Pokud jste na ně kvůli všem těmto věcem zanevřeli, dnes vám řekneme, proč byste jim měli dát alespoň malou šanci!

Číst dáleLuštěniny: Zdroj vlákniny a dalších důležitých látek